onsdag 10 juli 2013

plus minus noll

äntligen kom pengarna från fk men de försvann lika fort igen känns det som.
betalt alla räkningar, beställt skolboken.
åkte in en runda till stan med barnen idag. Hämtade minstingens skor o de kosta ju en del de med... handlade lite på torget... o kärleken är blind, älsklingen körde förbi o ringde upp direkt. jag ville bara säga wow vad du är snygg.... ja det var ju snällt hehe. såna saker kommer jag sakna.... men men...
på hemvägen hämta jag faktiskt ett paket jag köpt också... med två klänningar till mig.. jag vet jag borde inte... men avbeställde faktiskt två paket som jag också beställt så men detta ville jag ha... ena klänningen var precis så mkt jag som jag hoppades och den andra var inte alls jag egentligen men inte alls fel =) Nu hade jag bara behövt lite hårfärg :s hmm...

sen hade jag planer på att baka när jag kom hem men klockan gick och orken med den... men frostat av frysen... eller snart klar ska dra fram den o dammsuga bakom också.. städat lite.. och satt en ny sats med saft på de frysta blommorna...

sen blir det till att sova igen... jobb imorgon igen. och på tal om jobb så ringde en jobbkompis. han hade samma åsikt som mig ang en person... f-n helt galet... kul att prata med honom iaf =) han är en sån kille som egentligen är min typ. men tyldigen är de oftast fler än bara mins typ eftersom de är upptagna hehe..

nästa vecka vid denna tiden har man haft sin första semester dag... snart så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar