onsdag 17 juli 2013

Lagom mysigt

Semestern börjar bra iaf :-) visserligen åkte mellandottern iväg till Småland på gott o ont men vi får se hur det går...
Städade två pass idag så någorlunda beboligt nu :-) bara minstingens rum kvar.
Tog bussen till affären fråga stora sonen om han ville grilla med oss o det ville han så han kom o handla med oss, sponsra maten och körde oss hem sen hade han lite o göra innan han dök upp igen ett par timmar senare så grilla vi o hade mys på gården. Efteråt tog vi en runda med bilen till hamnen i Mölle o åt glass. Var evigheter sen jag var på det hållet så mysigt. Bor i en vacker kommun iaf nåt som är bra med den iaf....
Uttnyttjar kullaberg för dåligt men är lite bökigt utan bil.
Behöver ingen man bara nån att kunna göra lite saker med o det finns det ju tydligen.

Fråga broder om han ville ha besök imorgon eller fre men såklart var han upptagen. Får se vad vi hittar på istället...

Barnens faster hörde av sig idag. De tänkte göra utflykt med barnens halvsyskon o deras mamma i helgen när de kommer ner. O visst varför inte :-) vem hade anat haha att jag o barnens pappas ex o jag skulle umgås, spec efter deras bröllopsfest haha. Där gjorde jag bort mig en aning men kul var det...

Life feels good at the moment and i'm enjoying it :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar