söndag 21 juli 2013

Här kommer alla känslorna på en o samma gång

Blä... När vi kom hem så bara kände jag mig så less på allt utan anledning... Pms väl... Just nu är det synd om mig, inget går bra eller som jag vill, jag orkar inte, vill bara försvinna ett tag :-( ibland är jag bara en sån gnällröv. För det mesta tycker jag att jag är ganska nöjd med det jag har även om jag vill förbättra... Men några dagar känns livet skit och orättvist... Alla andra har det såååå mycket bättre :-P
Är inte alls i fas just nu tycker jag o ny todo list och jag Giter inte...

Vi hade iaf en trevlig dag på zoo om än för varm.. men släkten sponsra en del så blev inte alls så dyrt som jag befarat :-) fick se en del söta djurbebisar men isbjörnarna vi skulle se i nya anläggningen var puts väck. Kom hem i god tid med.

Minstingen satt som klistrad vid sin fasters man hela dagen och när vi var hemma skrek hon att hon ville träffa dem tills hon kom i säng :-(  gissa vad hon kommer tjata om direkt imorgon bitti. Nu är det tydligen prat om att sonen ska följa med dem upp... Glad minstingen kommer bli då som inte får följa med. Känns som att hon alltid får "straffas" för att hök är som hon är trots att jag vet att hon fick åka upp med dem i julas och vi nu inte vill chansa med långa resan o hennes rygg...
O ego jag hade så velat ha en liten paus för mig själv vilket ger mig dåligt samvete.
O hade jag varit själv hade jag väl gnällt om hur ensam och tråkigt jag hade haft det. Aldrig nöjd hehe.
Måste börja plugga med... Snart inlämning. Här inget fritids till minstingen två första av mina skoldagar o nu försvinner barnvakten suck...

Imorgon kommer äldste dottern hem...

Nä ska nog krypa i säng o vakna som ny imorgon, försöka kan man ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar