tisdag 16 juli 2013

Redan halvvägs

Så då var man ganska exakt inne i mitten av sommarlovet och som vanligt har tiden försvunnit utan att något roligt har hänt känns det som.
Panik för resten av sommaren de ynka veckorna.  

Imorgon börjar jag mitt livs första betalda semester hehe. Vissa saker kommer ju senare för vissa än för andra. Skönt ska det bli iaf känner redan att det känns som kort tid. Den 10e ska jag börja jobba igen. Glad att chefen "tvinga" mig att ta ledigt längre än jag tänkt.
Så då ska allt hinnas med på dessa tre veckor..  stressigt :-P
Finns lite lösa planer och jag ska undvika måsten. Ska se lite annat, umgås lite. Sova...

Har ju faktiskt gjort lite i sommar. Två rundor hos syster i Malmö inklusive ätit lunch ute... Firat midsommar. Haft barnens kusiner här lite. Varit på marknad. Varit i Helsingör. Sett film, läst böcker. Umgåtts med alla barnen. Varit på stranden. Ätit melon, jordgubbar, persikor, körsbär. Gjort fläderblomssaft. Druckit rosé.
Sen räknar jag in lalandia också fast det var i maj....
Lite fler utflykter ska det bli... Bara planera lite så alla kan följa med på det de vill... Jag kan inte anpassa mig till alla men vill gärna.
Tror inte folk får ångest om de gör något utan mig direkt så...

Aningens mer sol hade varit önskvärt.

Imorgon (om det inte blir sol) ska jag börja med att städa och handla. Inbilla mig att jag vill och inget måste....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar