onsdag 3 juli 2013

Nästan som det ska vara

Första lediga dagen av fem, skönt :) barnen väckte mig dock för tidigt men men... Lugn frukost, tvätta en maskin o sen tog vi och gick ut en runda. Bort till lilla skogen, en runda nere vid havet. Lite regndroppar men relativt varmt så funka. Lunch hemma blev sommar, meloner, grönsaker, fetaost, vitlöksyoghurt, kyckling, vitlöksbröd. Mumsigt. Ikväll blir det kronärtskocka till förrätt. Var billiga i affären o evigheter sen jag åt det. Nu blir det snart film och jordgubbar, persika, banan och glass.

Igår överlevde jag ännu en jobbdag men finns andra saker med jobbet som går en lite på nerverna nu o inte bara jag som drabbas fick jag reda på igår. Till slut igår fick jag pratat med en person som fixa lönen och utbetalning nästa tors. Kan jag iaf gå ut o luncha med syster på fre efter :-) nu bara nervös väntan på fk...
Nä vad klockan går, upp o hoppa om vi ska hinna äta allt idag haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar