måndag 29 juli 2013

Rullar på :-)

Flyger iväg, tiden men inte så man sover bort den iaf :-)
I helgen hade jag syster på besök. Mysigt. Att umgås med henne gör att jag får lite extra energi, nåt att leva på ett tag. Känns bra, känns som vi hittat tillbaka ordentligt till varandra igen, nya faser i livet. Och att hon är gravid är bara så gulligt, känner mig nästan lite mormor aktig till den men vet inte varför...
Vi hann iaf med festival som börja med ösregn o sluta väldigt varmt. Fick presenter av syster o så åt vi langos.
Mys på kvällen. På söndagen tog vi det lugnt och gick ner en runda o bada. Halv mysko väder men ett skönt dopp i vågorna.

På kvällen kom mellandottern återigen med en stor väska... Ja ska inte skriva allt här men för husfridens skull så enades vi om att hon bara är på besök och åker igen på tors. Kompromiss...

Idag tog vi sommarpaus och gick på slutrean på köpcentrumet. Var faktiskt en trevlig dag vi tjejer. Vapenvila :-)
Fynda en kjol för 30kr men får nog bli en hemmakjol hehe. Köpte en väska för 25 som inte alls är jag men kul sak bara...  Barnen tycker jag är jättetöntig som gick med den :-P
Nu har sonen varit hör en runda oc snart filmkväll.
Det är mest full rulle hela tiden :-) ska nog sova o vara osocial i helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar