torsdag 25 juli 2013

Om det inte hade varit för kriserna

Skulle kunnat skriva ett inlägg men orkar inte ens med mig själv...
Säg en kris o jag har det iaf idag, livskris, 40års kris, 50års kris o så pms på det...
O folk som bara vill ha o jag som inget har att ge, inget som nån verkar värdera...
O mellandottern... Say no more... Rest my Case...

Allmänt missnöjd o gnällig o bara jag som kan göra något åt det men var börja? Börja med vad?
Brist på energi, motivation... Dålig spiral. Varför hänger jag upp mig på det jag inte kan ändra?

Äsch jag vet inte. Bakat idag. Skönt med regn o innedag ja förutom när vi våt o handla. O lite synd vi inte kom iväg på vår utflykt idag.
Är inte nöjd med det jag gjort utan surar på mig själv för att jag inte städat eller börjat storstädningen...
Sur på mig själv för att jag bara fortsätter åt fel håll.. för att? Varför vänder jag inte?

Kom på idag när lönesoec kom varför lönen försvann o det är inte rätt men inget jag kan göra nåt åt o jag blir bara less...

Ibland, ibland vill jag verkligen ha en sambo, en från nån fantasi som är en som inte får en att gråta stup i kvarten, nån som berikar mitt liv. Alltså långt från mina förra haha.

Dagens plus är att jag messa med syster, bra avbrott i tristessen.. är less att vi inte bor närmare...

"alla" är dessutom på festivalen o jag får vara hemma med min mupp... Men egentligen vill jag väl inte direkt vara på festivalen iaf, inte själv iaf...

Inte öppnat psykologiboken än heller, mindre än en vecka tills första uppg ska lämnas...

Nä fortsätta se den trevliga filmen o sen sova...

O imorgon? Ingen aning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar