tisdag 18 december 2012

yes =)

såja det gick ju bra idag. ja det är ju bara ett litet steg men nu känner jag att det är taget oh jag är iaf på väg någonstans. ska bli kul att använda hjärncellerna lite och var ju inte bara ajg som tyckte att ajg skulle utnyttja dem =)
får vi hoppas det blir så bra som jag tänkt. är ju en bra början på 2013 iaf. även om man inte ska ta ut något i förskott.
i övrigt så kom älsklingen mitt inatten av ett plötsligt infall av enorm saknad så blev fyra timmar sömn inatt, knappt... tröt en anings men bra mkt bättre än om man jobbar iaf.
jag o dottern skulle åka iväg o handla julmat idag. iaf hälften av den. fullpackade och fattiga :( står vi o väntar vid bussen... o väntar... o väntar... nä då har bussen gått sönder så det var bara att traska hem med allt. onda axlar o underarmar kan man säga innan vi var hemma :( djävla typiskt men hem kom vi o som vi sa det kunde varit värre. det kunde varit slask... det kunde ösregnat etc hehe.
får ta resten av handlingen i helgen. löjligt vad dyrt det blev :( o så är vi knappt några hemma...
men jag tycker jag har dragit in på det mesta, snålat men ja... jaja får dra in på julklappar ist :p
granen har vi fått upp idag ska snart se julkalendern, lite rolig faktisk.
se om vi kan göra julgodis ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar