tisdag 11 december 2012

Så mkt bättre, eller?

Igår vakna jag hoppfull. Somna itid (sover visserligen skitdåligt för tillfället men iaf...) Passerat pms o mens. O jodå dagen börja bra men under tiden timmarna på jobb passera så sjönk mitt humör med...
När jag väl var hemma ville jag bara sova. Jag som skulle ha datortid o fixa. Orka slänga in några frysta pizzor (fått av älsklingen) tvätta o hänga en maskin tvätt and Thats it. Tvinga mig att se pengarna på bordet med sonen o sen stupa i säng mer eller mindre. Jädrigt effektiv *suck*

Idag känner jag inte heller för att göra nåt men måste skärpa till mig en aning.
Sitter i stan för tidigt. Ska på möte på jobb. Inte lönt att gå genom efter lämnat dottern på skolan (fast fick göra det iaf för sonen hade glömt sina badkläder) brukar åka med en arbetskamrat som bor i mina trakter men nu är han pappaledig.
Dottern ska på utflykt till Helsingör idag. De fick ha max 50kr med sig. Fattiga jag har ju en dansk hundring kvar som jag skicka med.... Ja för mkt men so what. Har man inga pengar så har man inte. Jo jag kunde växla nu i stan men lite pinsamt komma med en ynka hundring hehe.

Hur kan man vara så trött hela tiden? Sover som en kratta vaknar hela tiden o tror det är dags att gå upp. Hatar alarmet. Men en vecka kvar lite drygt sen ledig sex dagar. Visserligen är två skoldagar o en ska barnen åka tidigt men tre sovmorgnar o inga jättetidiga jobbmorgnar iaf :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar