fredag 28 december 2012

ny morgon, nya tankar om sushi bl.a

inatt har jag sovit runt två timmar och bara vaknat ett par gånger, skönt. fast jag drömmer så jädrans röriga o störiga drömmar så känns som jag inte blir utsövd. men som vanligt känns livet bättre i dagsljus.
idag ska jag dessutom åka ner till malmö och syster. ska gå på emporia o så ska hon bjuda på sushi, har aldrig provat på det innan så nån gång ska vara den första =) är ju en fördel med att man inte har hunnit med så mkt i livet man har ju massor kvar att upptäcka eller rättare sagt jag. är lite glad för att skriva man när jag menar jag...
synd bara att man inte ahr shoppingpengar men men ska bli trevligt iaf =)
det är lite sånt här jag hade velat göra mer av, enkla vardagsutflykter men är svårt när man har minstingen, but someday...

fått betalt räkningarna... så tomt på kontot... julklapparna har jag väl ingen riktig plan för än :(
äsch allt ordnar sig... som sagt de är ju inte så de kom genom julen utan julklappar... några dagar till för att tänka hehe.

pratat med älsklingen han var utskriven nu, kunde som sagt inte göra mer än förut... blev inte ett dugg gladare av att prata med honom idag heller... som sagt strunta i honom idag o bara ha trevligt.

måste ha större kök nu inser jag... de stora faten från min bror tar plats. sen igår köpte jag tre stora keramikskålar, ett par ugnsformar, en ugnsplåt är väl det som tar plats... blev ett nytt rivjärn med hehe. köpte mitt första rivjärn på loppis sommaren jag flytta hemifrån för 22år sedan. ett litet o inte superbra... och fortfarande står jag o gnäller över det om jag ska riva nåt men nu köpte jag faktiskt ett nytt, ja menar det kosta ju iaf hela 25kr... ibland är man rolig... men som sagt alltid kul med nytt, tråkigt om allt hade varit komplett från början...

nä nu är det 45 minuter tills jag ska gå o här sitter jag i morgonrocken... har iaf duschat o färgat om håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar