fredag 28 december 2012

Skön flykt

På väg hem från Malmö nu. Strosade rundor på emporia. Var faktiskt ett bra shopping center, bra planerat även om det var våningar. T.o.m Ica var roligt där. Jag hade ju egentligen inte råd att shoppa men hitta så rolig scrapping med vinter/jul motiv på rea som jag köpte till min julbok. Och jag har ju faktiskt fått julklappspengar av fd svärmor så använde dem :)

Sen åt jag sushi för första gången,,12 bitar p sjögrässalladen. Litar på min systers smak så såg framemot det. Salladen såg läbbig ut men var god :) o varför har ingen sagt tidigare att sushi är gott :) mumsigt blir fler gånger o kul att äta. Fast jag är dålig på pinnar o kramp i fingrarna haha.

Nu hem o sova... Kanske älsklingen ska med... Orka.. men...
Pinsamt att hemmet ser ut som shit verkligen... Han är ju rätt petig med det. Haha i början plocka jag varje gruskorn på golvet om han skulle komma, nu mer normal städning...

Så glad jag åkte idag iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar