onsdag 19 december 2012

Så skönt

Ser framemot sex lediga dagar nu :) dock .mkt att göra. Tyckte läget var underkontroll men icke... Trodde pengarna skulle räcka men icke.
Känns som älsklingen blir svårast... Går inte att göra han nöjd just nu känner jag...
Never mind.

Lyckades göra lite julgodis igår iaf. I år blir det mkt sånt i julklapp. Sonen önska sig det iaf :) ska bli så mysigt på sön hoppas jag.
Hmm pappa... Han är lite svår med, julgodis? :p

Trött som jag vet inte vad... Sova när? Sön morgon kanske.

Snart hem :) de ville jag skulle jobba imorgon, nä tack går inte... Konstigt detta lovet blir. Bara jobba 4 dagar på 2 1/2 v. Strange, like the Old Days... De närmsta 19 dagarna bara 4på jobb. Fast är nog bra börjar noja mig som när man lämnar hem o barn men detta är ju typ mitt andra hem.

Fortfarande glad för beslutet igår :D se vad chefen tycker hehe inte mitt fel att hon blev sjuk...

Ser framemot nästa år, gjorde jag iofs inför detta också o hur blev det hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar