torsdag 6 december 2012

Igår var jag så övertrött, pms gråtig och eländig... Skrev långt blogginlägg om mina barn i mitt huvud på väg hem. Små snyftande inombords. Av kärlek o av sorg. Av glädje o av misslyckande. Mina fina pojkar. Min stora dotter, min kämpe. Min mellandotter som jag är så ledsen för att jag inte kan göra mer, hon som tror att jag inte bryr mig när det är hon av barnen som upptar mest av mina tankar. Hur jag önska att vi skulle se ljuset i slutet av denna långa tunnel. Min minsting, min älskade mupp som gjorde allas liv annorlunda.

O bara för det dök min älskade o saknade stora son upp en runda på kvällen :) med present till mamma ( en sak han haft i sitt skåp o glömt till flytten o trodde jag kunde ha roligare med hehe.) Han är och har nog varit ett av de snällaste barnen. Mot vänner mot alla. Även om han var väldigt lat o aningens ego sista året han bodde hemma :p är också enda året vi inte kommit överrens.

På kvällen prata jag för länge med älsklingen. Svårt. Just nu känner jag att han verkligen borde ta sina antideppressiva åtminstone. Jag kan inte rädda honom... Heller...

Nåt bra kom ur dagen iaf, lite framtidsplaner nog det mest konkreta so far. Som kan öppna två vägar. Kan bli bra kanske... Skulle vara kul, vara på väg mot nåt... Väntar ett mailsvar o sen boka ett möte.
Detta året blev inte som tänkt, nästa blir bättre, ska bli mön egna chaufför :)

Idag då? Dottern åkte med mig till stan o sen fortsatte hon mot Stockholm. På väg till bussen. Glatta jag. Precis när jag tror jag ska reda upp det ligger jag på alla fyra. O vig är jag not. Typiskt mig. Glad att bara dottern såg o hon var smart nog att vänta med att skratta :p
Idag är det fin vinter ute, förutom snorhalt under nya snön då...

Frustrerad på alla erbjudanden på julklappar som ramlar in i mail, sms, reklam o inga pengar grr.  Världsliga sak. Vi prioriterar mys
Tänker att mitt hem ser... Hemskt ut med allt vi har asat fram men när sonen var positiv igår så är det kanske inte så illa. Imponerad av min nya tv med :p

Nä jobba vidare... Blev till att jobba imorgon igen... Orkar inte men pengar lär behövas då misstänker jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar