söndag 16 december 2012

Sur mjölk

Lite ledsen, lite less... Men man ska inte gråta över spilld mjölk säger ordspråket. Speciellt inte om mjölken redan är sur o borde kastats för ett tag sen..
Timmarna sega fram inatt. Somna inte förrän framåt småtimmarna o då drömde jag underligt...
Nu segar sig minuterna fram. Försöker tänka på annat. Få fram julkänsla ist. Försöka få ordning o reda. Även om minuterna segar så springer tiden. Om bara några dagar åker "småttingarna" känns lite ledsamt men som sagt får passa på att njuta av ledighet o tänka på att de får roligt iaf :)

"härlig" skånsk vinter ute, matchar mitt humör.
Barnen vill se julfilm o mysa ikväll igen. När hade de tänkt att jag ska göra nytta? Snart dags att tänka på barnens packning också...
Måste förbereda mig för mötet på tis. Vill bara omboka...avboka men nä nu är det snart nytt år o då ingår det i nyårslöftet...
Är jag inte snart för gammal för att vara så nervös?
26e snart? Då ska jag på kvällen slänga mig i soffan med rödvin o cheeseballs o sen sova två dygn :p

Nä jag tycker stressen innan jul är kul bara synd man måste jobba hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar