fredag 7 december 2012

Jag som ville...

Litet bättre att gå upp idag... Fått undan lite röra hemma, pms på bortgång, prata inte så sent med älsklingen, fin vinter ute o framförallt snart helg :)
Fast min bror ringde precis. De hade ringt från hans jobb så han skulle nog åka imorgon :( suck. Hade ju sett framemot julmarknad med honom o alla barnen. Men men... Vi skjuter åter igen på att träffas. Till jullovet...
Kunde man julbakat i helgen om det inte varit för att man saknar ingredienser... Låt det bli den 18e snart, vill ha pengar :p o minstingen ska på två utflykter 2*50kr :(
Ordnar sig...

Fick inget mail igår, boka möte iaf :) nervös men är jag ju alltid. Måste tänka på framtiden som min älskling alltid tjatar om. När jag fick sjuka barn börja jag tänka om o levde i nuet, dag för dag men känns som om jag mer o mer kan tänka framåt igen... O leva i nuet.
Kan det bli 2013 då jag kommer igång med livet igen?

Igår så älsklingen att han fått erbjudande att åka med sin kompis till tysklan. Den kompisen skulle till bor granne med älaklingens bror. De skulle vara borta till efter nyår o jag blev glad :s illa eller vad.
Men han kunde nog inte åka så spontant iaf med tanke på af o praktik. O han ville inte åka ifrån mig.... O jag som...
Han är trött på sin fru.. papprerna strular.. jag trodde hon skulle kommit detta året men är inte spec närmare nu än då.
När han berätta för sin mamma att det var fel igen så undra hon om det hade med mig att göra. Ibland vill jag också inbilla mig det o även om jag vet att jag är viktig misstänker jag mer att det har med att han inte fått tag i bättre lägenhet än...
Ibland önskar jag att de skilde sig som han vill ibland men är svårt o dessutom vet jag att han säkerligen letat ny fru ist då... Men mest önskar jag nog att hon varit på väg att det varit över...
I helgen ska vi köpa gran iaf... Hade hellre haft kul för pengarna typ men en gran måste vi ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar