måndag 3 december 2012

Som vanligt... men nästa år då...

Jaha då sitter man här halvvägs in i december utan pengar som vanligt vid denna tiden... Vill så mkt mer än vad plånboken vill... Kommer efter i nov o efter i dec sen i januari får man rätta till det bortsett från att man här två barn som fyller år i feb.
Ja jag kunde hållt igen bättre, såklart. Kan man väl varenda år. Snåla... Men det är ju jul, bästa på året...
Sitter o räknar o räknar om. Stort minus iaf fast jag tycker jag snålar ner.
Tråkigt är det minsta man kan säga...
Men nästa år då... Då ska jag lägga undan hela året, lite till sommar o mycket till jul. O jo säkert så blir det nog. Är inte känd för att spara :p är inte så att jag lever i överflöd heller.... Man vet ju inte ens vad man här för pengar nästa år...
Försöka kan man ju, eller hur?!
Strunt samma vi ändrar planerna för de närmsta två veckorna blir nog bra iaf. Mest jag som lider hehe.

Imorgon blir en lite jobbig dag. Sådana dagar som dyker upp ibland pga att jag inte kan/vågar ta tag i saker o skjuter upp. Gör så om o om igen o så blir det 100 gånger så jobbigt. Får väl spela teater o lämna mig själv hemma. F-n vad jag är korkad. Skönt med en ledig dag iaf.

O nu börjar det bli dags att knyta ihop säcken på jobb :) bättre dag idag än igår but still...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar