lördag 26 maj 2012

vilken skön helg... känns lång o så är det en dag kvar =) Nice
har gjort vad jag ska, eller näe skulle städat balkongen också o det är itne gjort men finns tid til det med. prioriterat att umgås med barnen. o bara ta det lungt o komma ikapp mig själv lite.
sovit ikapp mig har jag dock inte fått gjort men men man kan inte få allt.
idag tog vi en lång promenad, fick fixat lite ärenden och handlat. minstingen var helt slut när vi kom till affären så fick bli snabblunch bestående av korv med bröd o barnan. om inget annat så lätt hehe. sen fick hon nya krafter så vi kom hem igen...
Väl hemma har vi bara myst på gården och passa på att grilla idag igen så om det nu blir skitväder resten av sommaren så fick vi iaf grillat ett par gånger. Gott var det =) första gången jag grilla hel vitlök och det var gott, grillade lite stark paprika och chaminjoner också och kyckling.
nästan precis när maten var klar kom en regnskur men bara vända ut o in på picknick filtarna o upp med parasollet så funka det med.

ikväll blir det mys till eurovision inte för det är så mkt att tita på egentligen längre men hör lixom lite till. sen ska deet sovas *gäsp* mkt friskluft nu.

älsklingen då? svårbearbetat kan man säga... känner mig lite besviken just nu. men å andra sidan ska man nog inte bry sig sååå mkt om mina känslor som jag sagt tidigare så hoppar de som bara den. ska försöka koncentrera mig på allt som varit bra o vara glad för att vi fick den tiden tillsammans för det är jag av många olika anledningar.

Nu ska jag spela hello kitty fjärilspelet med minstingen o sen "kasta" henne i säng. när jag var uppe vid tjugo i sex imorse låg hon o sov i soffan och ahr varit lite småtrött idag så tror hon också behöver sova lite. om inget annat så behöver hennes mamma att hon sover lite :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar