tisdag 15 maj 2012

svårt

ett tag sen igen... men verkligen fullt upp o så trött eftersom det blir dåligt med sömnen nuförtiden av olika anledningar...
idag borde jag göra annat än att sitta här men har faktiskt gett mig lov att bara få slappa en fm. behövs det med ibland...

jaha vad ska jag börja med... helgen...
fullt upp men kul att ha systers barn här lite synd bara att jag egentligen var lite för slut för det :s hann träffa syster ett par timmar på söndag em innan de  åkte hem igen... impad av att hon sprang göteborgsvarvet =) vem hade trott att nån i den här familjen skulle pyssla med sånt hehe. jag lär ju aldrig göra det iaf...
på tis åker hon o hennes barn till två veckor på korfu. hade också velat åka iväg ett par veckor nu o bara komma ifrån allt o andas lite men det kommer ju lite senare =)
igår jobba jag o sen orka jag inte så mkt mer hehe

Sen är det allt det här med älsklingen... svårt... så mkt tankar o känslor som verkligen åker berg o dalbana.... ena minuten känner jag så o nästa en annat... jobbigt är det iaf... och för honom med... skulle egentligen vilja skriva av mig men vet inte om det är direkt rätt här o vet inte ens om jag för tillfället hade lyckats formulera nåt som hade låtit bra... å andra sidan kan jag ju skriva ett eget inlägg o bara skriva av mig o inte publicera det...
Dock är det så att 5år (och1 mån :p ) är ju inte precis nåt som går spårlöst förbi... men kanske var det helt enkelt dags nu...  vi är  ju inte överens men funkar inte att ha kakan o äta den så att säga... jag skulle inte stå ut heller...
så jädrans jobbig med bara få o korta samtal dessutom.. går ju inte att reda ut mycket på det viset... nu vet jag inte längre om han kommer hem som planerat om två veckor heller... orkar inte vänta på grand finalen...

Lär ju inte behöva vara utan manligt sällskap om jag inte vill iaf. de står på rad haha. ja nu skulle inte jag vilja träffa alla heller. och vill ju inte träffa nån som nåt direkt plåster på såren heller. inte så att ajg är redo för nåt riktigt förhållande igen heller jag menar mitt nuvarande är ju inte avslutat en äns.
men kanske skulle det vara kul att bara dejta lite igen. finns ett par män från det förflutna som också dykt upp igen som av en slump som jag kan tänka mig att träffa igen.
men å andra sidan behöver inte jag sitta här o fantisera för när skulle jag hinna det?? jobbar varannan helg när jag är barnledig resten av tiden har jag barnen. är inte så man har barnvakter som står i kö, tyvärr.
får väl göra som de små barnens pappa och asa hem en ny ar o varannan månad haha, never... räcker han gör det.
jaja var väl inget akut problem iaf heller så.

mer då? försöker planera studenten. har väl ramarna klara iaf. blir ganska basic. ska inte göra som till sonens student iaf när det blev en buff'é som inte var så lätt att göra i förväg o där jag slet som ett djur in i det sista o så kom det knappt någon iaf. blir väl mer som maten till hans konfirmation då. jaja blir nog bra i slutet som tur är jobbar jag lite de sista två veckorna innan studenten så ska nog gå att få ordning på allt. största problemet blir att få plats men finns det hjärterum så finns det stjärterum.
Blivit så sugen på att baka men har inte haft nån direkt tid till det o å andra sidan så är det ju inte direkt nån här som skulle må bra av att sätta i sig en massa bakverk heller.
men i em har jag lovat sonen att jag ska göra munkar så det bli det nog.

sen blir det mest jobb resten av veckan så lär inte synas här så mkt kan jag tänka mig...
ledig på fredag iaf... nästa vecka jobbar jag bara mån, ons och fre.
nä om man skulle börja lite med veckostädningennu iaf så slipper man allt i em, ska hinna gå o handla okså innnan jag hämtar minstingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar