torsdag 10 maj 2012

inte helt rätt kanske

idag var jag helt slut på jobb... lite slitigt med så många dagar på rad... hade ingen lust alls att vakna imorse...
mått knepigt idag, trött o med rejäl huvudvärk...
nu skulle jag vilja sova men sitter o väntar på syster o hennes familj som anländer runt midnatt.. segt...
ja ska bli roligt att ha hennes barn här men kanske inte just denna helgen :p men men bara köra hårt.
hinner inte träffa syster så mkt hon lämnar ju barnen här o åker vidare imorgon, själv ska ajg jobba imorgon...men hon ska ju hämta barnen på söndag o då kanske vi skulle umgås några timmar iaf.
typiskt nog så ville broder med barn komma o sova över denna helgen men blir ju liiiite trångt kanske o han tyckte nog att det blev lite många barn hehe undra varför... se om de kan komma nästa vecka ist. mina goa bror, saknar honom...

älsklingen ringde idag.. tårar o skratt... saknar honom o samtidigt är det vissa saker som jag bara vill slippa... han ahr ju haft sin mobil avstängd nån dag så man börja ju undra men tydligen nåt fel på simkortet så fixat nytt... ja jag vet inte... spec inte vad jag ska tro o känna... hatar sega avslut men är ju skitdålig själv på att bryta.

nä... kommer de snart så jag kan sova nån timme sen...
sista jobbdagen imorgon, så skönt =) tur jag har min äldste dotter som hjälper mig iaf utan gnäll annars hade det varit svårt. hon hjälper mig o tjänar själv på det så win win

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar