onsdag 9 maj 2012

kan inte skryta om att det har hänt så mycket... regnade idag så grillningen blev inställd men gjorde inte mig så mkt, trött efter jobb... två dagar kvar. cant wait.
brann inatt igen, närmare denna gången. lilla flygplatsen vi har här... läskigt... vet man ju inte vad som kan hända nu...

sortera bland mina räkningar innan, f-n deprimerande... men men sakta blir det väl bli bättre, jädrigt sakta... fast nu ska jag ju unna mig att roa mig liiite sen får jag väl ta lite hårdare tag i avbetalningarna... är ju inte precis så att jag inte betalar nu, blir ju iaf ett par tusen i månaden. men men strunt i det. mest trött på alla bakslag.

men men får ta nya tag helt enkelt... finns ju andra saker också som jag borde/måste/vill ta tag i... får se när det kommer...

men först jobba, passa systers barn, jobba lite till... sen fokus på studenten...
jobba lite lite kurs...
semester...
jobba,
semester...
jobba massor...

såg att jag ska köra en tiodagars jobbtur i sommar... kul...
sen på slutet så blir det nio helger i rad... funny...
sovmorgnar vad är det?? nåt som kommer om tio år kanske :p

fast nu får jag "skylla" mig själv lite... sömnen på sistone har inte varit mkt med...
nu snart sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar