söndag 27 maj 2012

multitasking

blogga o spela med minstingen funkar sådär men gör ett försök hehe inte lätt att vara busy...
nä anledningen att jag sitter här är att jag skrev ut lite bilder till henne som hon har med sig till skolan på måndgar så hon kan berätta lite om helgen, ja plus att hon ska skriva också.
så skön helg det har varit, skulle man bara varit av med huvudvärken också, förkylningen blev bättre men huvudvärken hänger envist kvar :s

idag har vi varit en runda på kyrkogården. fick rensat på mammas grav och det behövdes verkligen såg ut som en urskog :S  fick planterat en blomma också men får nog köpa lite fler med lite mer färg till henne ser lite ynkligt ut. Men lätta det dåliga samvetet lite iaf att man aldrig är där.
fick städat balkongen också =) nice att sitta där nu.
varit alldeles lagom väder idag. fikade ute idag med men idag hoppa vi grillningen då det är vardag imorgon kan man inte sitta ute o vänta på att grillen ska svalna hela kvällen.
men en lång skön helg har deet varit synd bara att jag inte har kunnat sova. vaknade fyra imorse o kunde inte somna om förän det var mer eller mindre dags att gå upp.
Dottern hade handlat god frukost till morsdag o så fick jag en kaffekopp jag önskat =)

följetongen om älsklingen då... känns lite bättre eller hur jag ska säga efter att ha pratat med honom idag... skulle vilja vara sur på honom men nej det kan jag inte vara heller, det är ine rätt...  det blir nog bra en vacker dag.
önskar bara att det inte påverka mig omedvetet i sömnen ... är ju inte så att jag drömmer om honom eller så. men sömnproblemen kom ju i samband med hans giftermål så det behöver man inte vara ett geni att räkna ut. men ä väl som i den gamla klassikern "det blir alltid värre framåt natten, ligger ensam... "

nä nu ska minstingen i säng, hon vann :p
sen ska vi avsluta helgen med att se en film, komedi.
imorgon är det jobb men känns inte så betungande när man ska jobba fyra dagar på två veckor, lite skillnad mot nyss. men blir fullt upp med städning o matlagning till studenten. eller aj en del får man väl göra iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar