torsdag 24 maj 2012

inte ett dugg förbättrad

hmm nej jag ahr inte förvandlats till nån ny snygg singel bara för att man är dumpad...
känner mig dumpad nu faktistk, ja då kan man ju undra vad jag kände mig innan haha, men på nåt vis trodde jag ju ändå att han ville... ja lixo ha mig också...
men efter att inte hört nåt på fem dagar nu så tvivlar jag... o svaga jag skicka sms idag... visst det är möjligt att han inte ringer för att han saknar pengar på mobilen men vill man så kan man... en signal eller?
önskar bara att jag inte brydde mig så mkt.
o nej bryr jag gör jag inte sååå mkt längre, sov bättre inatt än på länge... men saknar honom gör jag...
synd man inte var en sån som svälter sig av sorg, nädå jag sitter med handen i godispåsen... suck

på sätt o vis skulle jag vilja ha en ny pojkvän nu, ett annat sorts förhållande, på riktigt denna gången lixom. hur nu man lyckas hålla ett  fem år långt förhållande på en oriktig nivå...
men det är ju för tidigt att tänka mig med nån annan så länge jag saknar honom så får väl vara ensam o ledsen.. ett tag till...
vet inte vad jag skulle vilja ha för nåt heller... nåt, nån menar jag :p
och skit vad gamla människor i min ålder är :S
vill ha nån yngre... men om man skulle hitta nån är ju risken stor att de vill bilda familj o barn e jag nog klar med känner jag...
vet inte om det är jag som är en gammal stofil nu eller vad det är som händer men helt plötsligt är de roliga yngre killarna betydligt mer jämnåriga med mina barn än med mig... det är ju inte rätt...
sluta tänka o grubbla hade också varit bra...
inte bra att vara ensam o trött... får hålla mig sysselsatt i helgen.
för jag e ledig i tre dagar :) ska jobba på måndag också o får bara jobba en dag till denna månaden förutom den så ser ut att bli ganska lungt nu en vecka =) bara fokusera på att få hemmet iordning o fixa inför studenten.
o fixa min förkylning.... förkylningen kan jag väl leva med värre med huvudvärken :s

ute är det iaf skönt... maj e bäst som ajg nog nämnt innan... o nu blommar syrenerna... ja det är väl leurovision...ite kärringvarning på mig iaf...

slötitta på sista låtarna på eutovision...
o snacka klart på msn... en lagom kul konversaton om allt o inget med en kul kille visserligen ung men sådär lagom distraherande och utan några som helst tankar på att ses osv... nice... så ska jag ha det... bara roa mig på nätet med kul personer, nothing more...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar