onsdag 2 maj 2012

en runda i lund idag, trevlig utflykt i underbart väder =)
sen  blev det möte med gruppledaren i stan, deras lokaler ligger i ett område lite utanför stan är så underbart fint där. allt bara grönskar nu och fullt med vitsippor i skogen. älskar maj =)
fick iaf mitt sommarschema, blir fullt upp men behöver verkligen jobba ihop pengar nu så får ta vad jag får helt enkelt. lite flyt hade jag dock att ingen annan ville ha semester när jag ska ha det så förlora bara en dag på det. lite flyt kan jag också behöva.
sen det tråkiga är att man måste puzzla och be om hjälp till höger o vänster för hjälp med minstingen.kostar gör det också till höger o vänster. hatar att behöva be om hjälp jämnt o ständigt. men så är det med minstingen. kommer ha svårt att ro iland det med henne någonsin. nu när hon har blivit så här gammal så känns det som ett nytt bakslag. nu kunde jag haft mer frihet om hon hade varit ett "vanligt" barn. jag hade inte behövt fritids, inte avlastning och inte barnvakter... ja om jag inte skulle ge mig av på nån weekendtripp :p deras pappa är ju inte övervillig heller även om han har förvånat en hel del på sistone på ett positivt vis... jaja bara acceptera läget. å andra sidan är det ju inte nåt annat barn jag vill ha heller utan jag vill ha just minstingen =) och tnk vilken lyx alla människor runt henne har som får lov att lära känna en tjej som henne :p

jaja det löser sig har fått ihop det mesta redan så fixar sig nog...

springer och grubblar så mkt på älsklingen nu också. nu efter en månad så saknar jag verkligen honom men ändå... nackdelarna... känner mig som världens taskigaste och snålaste idag då jag inte har hjälpt honom då jag kunde men en annan del av mig säger att ajg har varit allt annat än snåloch att jag inte borde ge mig själv dåligt samvete men ändå...  jaja gjort e gjort, varför grubbla?
grubbla på hur det mblir med älsklingen ist. vi pratar ju varje dag (min mobilräkning kommer inte vara nådig) men jag är så avvaktande mot honom. vill inte vara det men nåt hindrar mig från att säga att jag saknar honom.
är ajg mest rädd för ännu ett tomrum i mitt liv?  vet inte
om en månad är han tillbaka... är vi det?

imorgon är det dags för jobb och det är den första av nio jobbdagar i rad... bara köra hårt när man är igång :p
längtar till sommarlov o en fin sommar... var ute o spela fotboll med barnen när vi kom hem o drack första frappén ute idag. underbart.
låter som en gammal käring haha gud vad det är fiiint väder :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar