torsdag 17 maj 2012

helg eller inte..

ja är ju helg men en annan jobbar ju så lagom mkt fritid det blev på det...

mår skit just nu rent ut sagt känns det som... jobbat för mkt tar på psyket att vara på det stället för mkt...
pms de luxe... och trött... helt jävla ljudallergisk... allergisk mot alla människor med känns det som... just nu alltså
o allt med älsklingen... hade tänkt skriva om det men ingen lust nu iaf...

o så börjar ajg stressa lite inför studenten nu med... inte mkt att stressa för egentligen heller...
o mellandottern har varit som förr i tiden sista månaderna och kör slut på en fullständigt... orkar inte...

imorgon är jag iaf ledig även om de ville att jag skulle jobba men orkar verkligen inte... måste ha lite paus... och hade dessutom lovat dottern att vi skulle börja fixa lite så man inte behöver ordna allt i sista miunuten. måste verkligen planera...

framför allt måste jag sova...
o inget larm som ringer imorgon... men jag vaknar väl i ottan som jag gör varenda morgon nu förtiden... men brukar kunna somna om efter ett tag iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar