torsdag 31 maj 2012

idag har jag iaf gjort lite nytta... lite piggare. man får vara glad för det lilla... men är iaf efter i schemat o iaf massa till jag skulle gjort idag men men...
nöjd med det som blivit gjort iaf... lite glädje i det lilla...
mellandottern ringde idag också... vi har paus eller vad man ska säga... vi är väl båda ledsna för hur det är men samtidigt så svårt att bryta mönstret nufrtiden...

mannen ringde idag... snabb samtal var i affären o ville veta sonens stl... hmm var inte riktigt samma system...
f-n en liten del av mig ångrar att jag berättat att han gift sig... vill ha honom ett litet tag till... men samtidigt vet jag att det är omöjligt... o jag tänker väl mer realistiskt nu... ingen gråt...
imorgon kväll återvänder han...
hur blir det sen?
f-n vad jag saknar honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar