tisdag 29 maj 2012

effektiv not..

skulle varit på möte på jobb idag men mår skit så orkade verkligen inte, känns dåligt men jag hade väl inte gjort nån större nytta där iaf, även om det är jag som leder stället hehe. huvudet är lite bättre en tänkandet funkar dåligt o ont o hängigt är det..
skulle försöka vara effektiv hemma o få gjort lite pappersarbete och fixa lite vid datorn. det enda jag lyckades göra var att hitta saker som skulle beställas till tårtan tog forever innan jag fick ihop det o sen när jag skulle betala ordern så var det helt omöjligt att godkänna den grrr... orkar inte börja om heller *suck* nån plan b nu då? orkar knappt bry mig fast dåligt samvete för att jag inte orkar engagera mig som jag vill men jag har haft bättre stunder om man säger så...
måste fixa räkningarna idag också, fick chock när jag såg hur lite det var kvar på kontot o då är det en del utgifter kvar om man säger så :S  jaja fixar sig nog på nåt vis hoppas jag...

borde borde, måste måste men allt jag vill är att gå o lägga mig... sova inte göra ett skit, inte tänka...
dock passar vädret för innesysslor, det var den sommaren det typ...

skulle vilja leva i nuet  njuta av det men just nu är det inte riktigt så.. men vet å andra sidan inte var jag vill vara heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar