måndag 28 maj 2012

sitter i huvudet.

igår började jag få konstigt ont i huvudet och kunde inte röra huvudet inatt när jag sov för det gjorde skitont. Är som bihåleinflamations ont fast inte i pannan o under ögonen där det brukar sitta utan på sidan av huvudet och i bakhuvudet :S
vad f-n är det för nåt??
kanske nån knepig bihåla? har ju ändå varit förkyld osv... hoppas det inte är nåt allvarligare bar men då borde det väl göra mer ont, inte värre än att jag kan leva med det nu...
men störigt är det vill vara helt frisk nu.. fortfarande förkyld o hängig... sömnbristen ska vi inte prata om  *Suck *

så mkt för att se smal o snygg ut när älsklingen kommer hem haha. nu deppig, åldrats 20 år, världens påsar under ögonen o inte det minsta smalare :S o nä överdriver inte angående påsarna, 20 år vet jag inte men ett par...

imorgon är det möte på jobb, ska åka med en kollega snällt av han att ta mig med =) men vetifan om man orkar med detta huvudet... men håller jag bara huvudet någorlunda rakt och uppåt så ska det väl funka... trodde huvudet skulle sprängas på jobb idag när ajg skulle ta på brukaren skor osv... skit vad det gjorde ont i bakhuvudet var så man såg blixtar framför ögonen inte som det brukar vara med bihålorna även om man hatar när man ska hjälpa nbarnen med skorna då för att det gör ont..

måste ladda om.. få sova få energi... måste få fart i student planering och fixa o ha mig.. inte kul när man ska må så här...

nä dags att sova... och hoppas på att ett under ska ske imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar