torsdag 3 maj 2012

off

varit helt off idag, vet inte riktigt vad det är med mig. känner mig bara depp...
känns som om jag inte får ordning på någonting igen... allt faller bara ihop mer eller mindre känns det som...
fick ett jätteskoskav idag på väg till bussen också vilket var skitstörigt... axeln bråkar hur mkt som helst, svinont rent ut sagt... 
dessutom så jädrans stel och ont i övre delen av ryggen, massage hade varit underbart... fast jag inte gillar när andra rör mig så säger en hel del om hur stel jag känner mig :/
vill bar agå o lägga mig vilket jag iofs kommer att göra om en kvart också när sonen lagt sig.
dags att handla hem rosenrot tror jag...
så nu är det bara åtta dagar kvar att jobba :p
i helgen får vi väl försöka planera lite inför studenten... om jag orkar bry mig... som sagt rosenrot på väg hem imorgon kanske?
måste rycka upp mig man har inte roligare än man gör sig... kan inte vänta på att nån ska komma o fixa det till mig...
är väl lite trött på alla nederlag hela tiden av olika slag...

måste nog sova lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar