onsdag 30 maj 2012

nordens största

då har man varit på det nya biltema idag då, nordens största...
o jo var ganska stort iaf om man jämför med det gamla... framförallt var det väldigt luftigt...
hittade det i ville ha o lite till om man säger så.
män då? är det inte på biltema man ska hitta dem... ja nu var ju lokalen så stor så man hitta knappt dem o där de var var ju knappast jag och hade lite svårt för att engagera mig i bla delar till motorbåtar hehe. var inga intressanta iaf så där kamma man noll...  var ju iofs inte därför jag var där :p

nu ska jag egentligen städa men orka... trött som bara den, börjat sova bättre men måste ju iaf upp på morgnarna även om det är precis jag lyckas med det. känns som att jag mer eller mindre gått på stressande högvarv och att kroppen inte orka det längre utan bara dog mer eller mindre. känner mig helt slut... vill soooova. att jag itne är helt frisk heller gör ju itne det bättre.

färgen i håret blev inte som jag tänkt mig såg jag idag men var iaf bra mkt roligare att se sig i speglen med nyfärgat hår ist för nåt avskavt med utväxt...

ikväll blir det grillning vid stranden med minstingens klass, har ingen ork till det egentligen. dessutom måste vi ta oss dit med buss och bara det är så lagom kul...

nä försöka göra nån nytta innan det e dags att hämta minstingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar