söndag 6 maj 2012

slut

slut på alla sätt och vis...
så otroligt trött, sovit dåligt jobbat osv. ja är väl inte så jobbigt att jobba flera dagar i sträck men blir ju långa dagar med pendlingen. jobbar 8,5h men är hemifrån 11h så blir inte så mkt mer gjort än fixa mat...
trött trött... på torsnatt kommer syster med man o barn. hon o mannen sover bara här en natt men barnen stannar till söndag. ska jag helst hinna handla städa osv innan dess, lycka till lixom. minstingen har grillfest med skolan på ons också o inte kunde de ha det i denna hålan inte heller *suck*
hoppas de närmsta veckorna går snabbt. måste hitta ork o planera mat till studenten också... o skylt... o present...
började med rosenrot igår så hoppas det ska hjälpa, det o sömn...

slut är det väl också med älsklingen och det är så mkt känslor runt det och så jädrans svårt när vi iaf älskar varandra. hade jag inte varit så trött hade jag kunnat skriva ett lååångt inlägg om det men å andra sidan vet jag inte om jag vill skriva om det heller...
blir dessutom ett segt avslut kan man säga, hinner inte prata så mkt och svårt när han är i ett annat land, annan värld. han vill inte släppa mig men man kan inte äta kakan o ha den kvar. ibland tänker jag skit i det fortsätt men jag hade inte kunnat, hade tänkt för mkt på det och det hade inte varit rätt... o sen då?? hade ju bara skjutit upp avslutet...
är så jädrans ledsen, kommer sakna honom så, önskar att han inte hade velat ha mig nu längre hade det varit enklare.
en del av mig är väl på sätt o vis lättad nu är det gjort...
på nåt vis hade jag ändå börjat tro att det inte skulle bli nåt att vi skulle fortsätta som vanligt... så kunde jag sitta här o beklaga mig över tråkigt förhållande som jag iaf inte hade gjort slut på och trots allt varit lycklig med honom... men nä...
försöker säga till mig själv att inte ringa honom men bara för det är det det enda jag tänker på och gör iaf...
f-n fem år... låång tid trots allt, bra mkt längre än jag trodde... men ångrar inte en minut. har varit så lycklig och så kär även om vi såklart har haft svackor. har aldrig kännt mig så älskad heller...

nä nu börjar det bli tid att leta efter sängen
fyra jobbdagar avklarade, fem kvar.... sen en lugn helg med fyra extrabarn hehe.... o sen jobba 110% nästa vecka med...
jaja ska man försöka leva såhär så får man ju jobba på haha.
nu hoppas jag bara att jag får en dag ledigt i sommar som jag bett om men jag fråga ju försent så har väl inte turen med mig där heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar