söndag 20 maj 2012

trodde jag skulle hinna skriva nåt längre idag för igår orka jag ingenting... men nu har man pratat med syster i evigheter ist så blev inte mkt tid över till det...
nu har jag iaf betalat gotlandsresan :S f-n dyrt men men... blir väl enda nöjet i sommar eller jo vi skulle vilja åka till köpenhamn zoo också var ett tag sen man var där om man säger så men vi får se...
Fick hem minstingen från min andra syster idag också hon som e stödfamilj till henne. jisses vad den ungen var övertrött. nog inte för att de gjort så mkt men själva grejen att vara borta o sen komma hem. Märker amn ju bara de kommer hem från sin pappa men idag var det deluxe... o jag hur trött som helst... ska bli skönt när jag ska jobba lite mindre snart igen för just nu är stämningen sådär här om man säger så... inte lätt när mitt humör smittar av sig. jaja bara tre dagar nästa vecka.
känns som jag behöver ta itu med en sak också men känns lite jobbigt av olika anledningar men ja känns inte ok så..

fy fasiken vad jag är dödstrött, stupa i säng nu eller kom på att jag måste fixa en sak till här först... jobb imorgon igen men sen en ledig dag, förutom ett utvsamtal.
massa ajg msåte fixa imorgon också får se om man hinner det eller få ta det på tisdag.
säger bara tack o lov för hjälpen ajg får av äldsta dottern annars hade livet varit aningens svårare :p
nädå bara kämpa på några veckor till med lite av varje sen en liten paus =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar