fredag 11 maj 2012

ännu ett

jaha då närmar man sig 40 med stormsteg men det är verkligen inte så gammalt som man trodde när man var 20 typ...
känner mig inte speciellt äldre... lite tröttare, lite rynkigare, lite fegare, en hel del klokare... annars så ung =)  trivs rätt bra ändå ingen livskris på det viset iaf...

nionde jobbdagen i sträck idag... skulle så klart klabba till sig sista dagen men bara att reda ut det med sen så...
trött o seg o disträ som bara den...
syster med barn o man kom vid tolv inatt *gäsp* sen innan man fcik alla i säng osv så var klockan ganska mkt...
jag fick offra min säng till syster o hennes kille... bästa sovsoffan gick till äldste systerdottern, madrasser på golvet o en resesäng till resten av barnen... själv fick jag lilla kvadratsoffan... fötterna utanför om man säger så och inga täcken kvar till mig... somna aldrig o sen sov jag skitdålit... tror jag lyckades få fyra timmars sömn o jag som sovit dåligt hela veckan :S jaja inatt hoppas jag sova bättre...
när jag kom hem efter jobb hade ett av systerbarnen åkt till sin pappa o syster o hennes kille åkt till gbg o här var mer än full rullle :/ inget man orka idag direkt... men så småningom hade alla fått mat o alla kommit i säng... äldste sonen kom förbi en runda också <3
syster hade varit o köpt fina blommor till min balkong i present...
ja mer spänande än så har inte denna dagen varit o snart ska jag smyga in i mitt rum o sova... är ovant att ha småbarn sovandes i rummet hehe...

pratat med älsklingen också... situationen är jobbig eller nåt.. så blir så jädrans mkt tjafs hela tiden..
kom ihåg att fråga han om tjejen i landskrona som var yezidier oh blev mördad. jo han kände henne men han visste inte heller riktigt vad som hade hänt även om han pratat med några som också bor i landskrona och känner henne o hennes familj... eller ja de hade ju sina misstankar...

glömde skriva att jag fick godis o presentkort av äldste dottern, en virkad boll av yngste sonen, en väggklocka av minstingen och ett presentkort av de minstas farmor.

nä om man skulle sova nu så man orkar med resten av helgen men lite gladare ansikte...

saknar pojkvännen... börjar bli tråkigt att sova själv jämnt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar