lördag 29 juni 2013

Ännu en dag

Snart har ännu en dag gått i mitt liv. En trött o seg dag på jobb...
Ska inte tjata för vem gillar någon som tjatar utan att göra något åt saken, såvida inte något ska bearbetas... Älsklingen gjorde mig bara så ledsen inatt, blev för lite timmars sömn o de timmarna var inga höjdare ens. Som något primitivt försvar har jag återigen försökt stänga av mig, kort o närmast otrevlig i tele. Orkar inte lyssna på hans o hans o hans. Jag då?
Men är svårare när vi träffas även om jag försöker undvika det med, distans. Men igår sågs vi några timmar...  Ja never mind...

Som att tjata om vikten haha, gör något eller sluta gnäll...

Igår rymde jag o döttrarna hemifrån halvvägs i frestädningen. Vem orkar bry sig... Åkte till Ikea, drömma sig bort. Jag till mitt o äldste dottern till hennes o hennes pv lght.
Hur kul var det att stolarna jag vill ha till balkongen var på rea? Annars 995 o nu 599... Grr... Men så behövs dynor, nackkkudde, hyllan jag tänkt... Såg inte bänken eller pallarna..  i vilket fall som helst inga pengar o så ordna så man får hem det...
Låna pengar av dottern o köpte fina överkast till de yngstas sängar. När dottern flyttar får ju de varsitt rum så planera det, på billigaste vis :-P får se det positiva
Men F-n vad jag surar för balkongen trots att det är världsliga saker...

Nu knyta ihop säcken o åka hem...

O jag gillar inte värmebölja men över 20 o sol hade inte skadat... På ons vill jag se ändring på vädret...

2 kommentarer:

  1. Men oj! Jag trodde att du hade slutat att blogga..men här är du ju:) Ska länka dig hos mig. Kul att du kommenterade hos mig!

    Kram Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja här har jag min lilla hörna i bloggvärlden och haft sen den gamla försvann, tror jag länka men det kan ju ha försvunnit. Kul du hitta hit. Jag har läst hos dig hela tiden men är så dålig på att kommentera :s
      kram

      Radera