måndag 17 juni 2013

Nu har jag bestämt mig så det så!

märks man har börjat jobba igen. trött som jag vet inte vad. Hur kan man vara så trött av att jobba?? Blir alla det?
Men faktiskt har det gått ganska bra att jobba, spec idag kändes det bra så ska väl klara mig till semestern, kan man hoppas.
Börja få lite sommarkänsla idag, känns lite som att jag på nåt vis missa när det börja bli sommar för det har varit en massa annat som pockat på men börjar bättra på sig.
ja det blir fattigt i sommar men jag ska njuta av varje ledig dag för det, har ju klarat somrar utan pengar förr om man säger så =)

JAg har funderat en del på sistone. På mig själv. Sista året har jag förvandlats till en dålig variant av mig själv,inte så att jag var nåt toppexemplar innan men detta är inte acceptabelt och det är bara jag som kan göra nåt åt det och det ska jag...
Funderar på andra saker också om mig själv, saker som jag fegar lite på. men det är ju faktiskt bara att bestämma sig nångång också så  nu har jag det och jag har en plan, kanske inte går som jag tänkt men jag ska försöka iaf. o så får jag hoppas att det är värt det i slutändan, går det åt helsike står jag nämligen där rätt dum utan någonting alls. Men nä jag ska satsa, kommer bli jobbigt men det ska gå, kan bara saker klaffa som jag inte kan göra något åt så ska jag verkligen göra min del av det hela, känner jag nu... men jo varför skulle jag inte och vad är alternativet.
40 nästa år sista chansen om man säger så... Om jag ska hinna satsa lite på mig själv också och inte bara barnen.
så nu kör vi =) blir nog iaf 200% jag får köra men men...
Men shit vad roligt om jag lyckas. 3 områden, och det ska gå... parallelt inte lika mycket på alla delar samtidigt kanske men på sätt o vis händer det ihop. Så nu har jag en grov femårs plan jag också som många andra.

Sista veckan har varit minst sagt jobbig när det gäller älsklingen och mig... trött less, frustrerad, ledsen, sa jag trött? Men så länge jag fortsätter hålla på så har jag väl ingen större anledning att gnälla eller??

jobb imorgon, skola o slutprov på ons. ledig torsdag o sen är det midsommar. Verkar bli många som kommer till traditionella firandet hos pappa i år, hoppas på bra väder och att det blir trevligt. Blev inte riktigt som jag tänkt, som tänkte skönt utan småbarn men nu har jag barn i överflöd på midsommar men sak bli kul det med. Massa övernattningsgäster o mys ska det bli =) o så ledig sön sen börjar vi om med jobb igen på mån.
äldste dottern ska till sin pv på tors så nån ut o några in...
Nu ska jag snart kasta mig i säng tänkte jag... ZZzzzzZZzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar