måndag 3 juni 2013

Blir inget bättre. Lägger mig på kvällen tänker att imorgon, då... Morgondagen kommer men... Ingen förbättring grått o segt, inget gjort. Trött på en ständig lång todo lista. Planera o fixa o dona. Att inte kunna bestämma själv, känna mig halvstyrd av allt runtomkring. Ingen ork, motivation. Giter inte på ren skånska.
Om inte om fanns eller nåt.
Så trött o slut hela tiden.
Det jag gör tvingar jag mig att göra, syns kanske inte så mkt utåt.

Hoppas bara det är någon reaktion på allt med op o all stress innan o så har ju faktiskt en dotter flyttat hemifrån. Får ge mig själv lite tid kanske.
Borde dock ta hand om mig bättre under tiden.

Imorgon ska dottern till skolan o sen in till ögonläkaren. Hoppas hon orkar, kan inte boka om tiden igen...
Ibland hade bil varit bra...
O så ska tårtorna fixas o en del post skickas, mail o samtal...
Ja det rättar väl till sig...

Igenom en dag i taget. Först imorgon sen studenten... Sen...

Skulle behöva paus, åka iväg några dagar bara vara med mig själv. Hinna ifatt men får duga så här med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar