lördag 22 juni 2013

Det som är meningen

Idag är en sån dag då jag är lite nere, då jag önskar jag hade någon att dela livet med..  o så titta på kärleksfull på det...
Sen tittar jag på minstingen som sover bredvid mig min lilla hjältinna, tänker på mina andra barn o hjärtat bara sväller av kärlek. Mina fina älskade barn, största meningen i mitt liv.
Tänker på ängeln som rädda mig o hyran <3 på mina goa systerbarn som är här. Att jag är glad att jag får lära känna o följa de flesta av mina syskonbarn. Mina fina syskon som man kanske inte alltid kommer överrens med men som alla varit/är viktiga för mig.

O jag har provat sambolivet o visst hade det sina stunder men nackdelar också när det egentligen inte var rätt.

Ja det är ensamt ibland på ett vis men på ett annat har jag allt jag behöver. Börjar bli gammal o sentimental haha.

Livet är inte så tosigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar