tisdag 11 juni 2013

Måste tänka om

Känns inte så mkt bättre idag. Segt att gå upp tidigt. Segt det mesta. Mest är det väl pengaproblem, nu när man ändå haft det ok har man nästan glömt ångesten över att inte några speciellt irriterande nu när det blivit problem som inte var medräknade. Mycket missar i ekonomin nu känns det som. Men jag får ta en dag i taget mest irriterande för att sommaren inte riktigt blir som jag vill då men ska lösa sig...  På nåt vis. Lite todo att ta tag i denna veckan med även om orken bara tagit slut på något vis...
Huvudvärken gör inte saken bättre men ska försöka tänka positivt. Sommar, sol, har jobb iaf, går bra med minstingen, massa lediga dagar i sommar, har spmmarkort så vi kan åka rundor iaf :-) försöka skita i allt dåligt som verkar hoppa sig...
En dag i taget... O jag har en plan som kanske inte går i lås och ger mig nervös mage men ska försöka iaf :-)

O ja jag fick bara b på sista inlämningen som jag bara ägna två och en halv timme åt. Ska vara nöjd med det o nöjd för alla a. Ikväll börjar jag med sista inlämningen i denna kursen. O nästa vecka slutprov sen dags för psykologi.

Nu snart jobba inte alls på humör att ha nån bredvid, hon verkar okej mer jag som inte är det... Skärpning hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar