lördag 22 juni 2013

ganska behagligt överlag men lite läskigt att komma ut när jag vet att jag själv bestämt mig och det inte bara är svammel

så då var midsommar över för idag... kändes som dagen börja med en del stress och svett men sen ordna det till sig.
var en lagom lugn midsommar med många barn. Tyvärr var det en del som inte kom och dagen avslutades väl inte riktigt som tänkt men annars så. Jag är så tråkig och småseg alltid med :S
Så småningom kom vi iaf hem. Jag o mina tre barn, en syster o hennes pv och en annan systers 4 barn.
De minsta fick lite lättare mat och sen isäng med dem o sen fick vi laga lite nattamat till resten innan alla kom isäng.
Upp o gjorde mysig helgfrukost tog ju ett ett par timmar men det var det värt =) Älskar frukost. Nybakade ostbullar, grahamscones, rostebröd, yoghurt, flingor, ägg, bacon, pålägg, grönsaker, jordgubbar, meloner, persika, kaffe, juicer, oboy. vad mer kan man begära?

efter frukost så åkte syster och pojkvän hem. barnen är ganska lugna än så länge men börjar nog snart bli uttråkade, skitväder. men en runda till ica så de får lite luft iaf nu när det för tillfället är uppehåll.
Sen får jag tvätta, diska (igen) och rymma upp lite.

Kom förresten ut lite igår. berätta lite om en av mina planer, ja inte fullt ut men iaf... Läskigt men ska det bli av måste jag göra det verkligt och konkret.
fast jag är ändå en tvivlare, vi är ju en smart familj överlag och jag anses ganska smart men har jag någonsin behövt bevisa det? Är det verkligen så eller kommer jag misslyckas? Lite som att ajg är tjock, jag var på väg ner en gång men det blev så jädrans läskigt att jag skulle kunna vara en smalare person så undermedvetet gick jag upp alltihop igen så fort jag började få beröm för att jag såg så mkt bättre ut *suck*
Men orkar jag leva så resten av livet, snacka om jag kommer ångra mig då...

Annars känns livet helt ok nu, förutom en extrem brist på pengar :S men ska väl lösa sig det med... någon gång sk aman väl lyckas få balans på tid och pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar