tisdag 18 juni 2013

Den tomma stolen

En bra bok helt i min stil. Om människor i en liten stad. Allt är inte vad man ser, finns djupare skikt. Lättläst bok. Känner att man borde läsa Harry potter också. Samma författare.

I övrigt vill jag i 40års present bli bjuden på Irland resa, resa till Medelhavet och gå o se river Dance.  Sett massa foto idag på Facebook där jag lätt hade velat krrypa in i o bli en del av. Såg lite river Dance på Tv:n idag också o jag tycker det ser så coolt ut o musiken.... Undra om man hinner hitta en ny man som vill skämma bort en haha, skoja bara... Fast behöver ju lite pengar.   O sällskap... O barnvakt...  Kanske när jag e 50 då...

En timme till sen hemgång..  skola imorgon sen ledig.
Så trött sovit för lite, huvudvärk....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar