lördag 8 juni 2013

bara skönt

i torsdags lugna det sig här hemma så skönt, förutom att datorn skulle bråka :p
Kändes så skönt med en förminskad todo lista, inskolning för dottern fixad, studenten avklarad. Bara ekonomin som är skit men bortsett från det så...
Vi var ute en hel del på gården, grillade... bara tog det lugnt o skönt i sommaren. var helt okej efter allt känner jag...

idag fortsatte fm som gårdagen sluta... jädrigt lugnt =)
sen blev det en runda till bibblan och fått handlat. älsklingen kom och hämta oss vid affären. han kom hem idag vid ett och var som en hialös jag vet inte vad. är ju inte så att vi brukar träffas så mkt oftare än en gång i veckan o vi sägs väl i tis el ons förra veckan... Men han åkte hem vid nio igen.. var höga berg o djupa dalar idag... efter en dålig start så var det mysigt att träffa honom o det var trevligt men när det är bra, tänker jag på att det inte kommer vara så länge till o då sjunker humöret en del kan man säga.. så jag var nog mest bara tradig... Lite småpresenter med sig hade han iaf =) tanken som räknas...
så när han stack så fick jag göra arbetet som jag haft två veckor på mig. men fick ihop det på 2 ½ timme. var nog lättaste arbetet så långt, ja om jag nu har bra på det annars har jag väl missat det kluriga i det kanske... Nytt arbete som ska vara inne nästa fre o sen slutprov onsdagen därpå sen är även denna kursen avklarad. nästa är psykologi och den ska göras på 4 veckor. ska ju hinna jobba en del nästa vecka med o lämna minstingen i malmö men ordnar sig nog det med.

ledig helg väntar o sen allvaret... veckostädning imorgon sen slappar vi igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar