onsdag 26 juni 2013

Bam Bam Bam

Roligt nästan jämnt. Ett par ekonomiska käftsmällar idag... Hade velat sjunka men så lätt tar man inte kål på mig men tradigt o sänker humöret några snäpp minst sagt...

Äldste dottern kom hem idag. Hennes pv har fått lägenhet långt om länge. Dottern har väl lite svårt att se sig flytta så långt men inom ett par månader är hon ute :-\ och min livskris ökar hehe. Jag o två barn, no life, bunden till hemmet av till min funktionshindrade dotter. Men samtidigt känner jag att det kan vara positivt...
Mellandottern o hennes pv har också fått lägenhet långt bort..  Hmm... Hon ska iaf hälsa på nästa vecka...

Sonen var här i söndags om jag inte nämnt det, trevligt och fick äntligen se hans lght. Fin. Jag ska också ha en fin lght när jag flyttar hemifrån...

Andra sonen som är hos sina kusinera pappa verkar ha snabb hemlängtan denna gången. Kan förstå om de växer ifrån varandra lite... Sen finns det andra saker att säga men låter bli...

Imorgon åker jag o äldsta dottern o minstingen till syster i Malmö o hjälper henne att packa lite.. 

Dagens mest glada var i skolan och betygssamtalet. A i båda kurserna i betyg, yes :-D
Sämsta är nog en i klassen, den andra som jag misstänker fått a, men vi är motpoler. Störigt jag inte fick vara den enda som min lärare satt a på nånsin..  men men man ska inte jämföra... Men jisses vad denna ngn o jag krockar...

Varit extremt trött på sistone o sovit oroligt hoppas det går över :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar