tisdag 30 april 2013

Var på väg att skriva igår fm och då hade det blivit positivt, men blev inte så, ville skriva på em med men då hade det blivit betydligt negativare. Skit dag på jobb o luften gick ur mig, bara tog time out när jag kom hem, orka knappt lyssna på minstingen ens...
Blev tidigt i säng fast tog med datorn o såg lite på hem till gården hehe. Sen sov jag så mkt bättre än jag gjort på långe så skönt. Inte en massa snurrande och ytlig sömnvisserligen drömde jag att jag glömde köpa mat till läkarennchgästerna imorgon o en massa runt det men men...  Kände mig för en gångs skull utvilad o nästan pigg imorse. Skönt att inte behöva gå hemifrån förrän över åtta så hann t.o.m få satt på en maskin tvätt. Nu hoppas jag orken håller isig.
Nu är vi på väg till malmö. Träffa narkosläkaren sista mötet innan op. Sen ev gå en runda på marknaden i Helsingborg. Handla mat till imorgon på hemvägen men vet inte vad jag ska göra för nåt :-( sen ska man städa osv...  O räkningarna ska göras ja jag vet försent, måste skicka papper till jobb, Maila chefen. O skolan... Inlämningsuppgift som ska vara klar på måndag och jag har inte ens börjat går inte direkt göra nåt i pauser på jobb heller så blir kvällar o torsdag. Kul ämne så synd jag inte har mer tid bara. Fick A på sista uppgiften på medicinkursen, Nice :-)

Lite ledsen för min mellandotters skull. Hände en tråkig sak i går och det är synd om henne men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka att det kanske på sikt är till det bättre...

Glad för min systers skull o lite avis men glad att jag fick umgås lite med henne i helgen.  Fick mig att fokusera lite på mina planer också. Syster ska ha barn o hittat trevlig kille, ska flytta till bra lägenhet minst sagt, bra jobb hon trivs med... Kan tycka det är lite tråkigt för känns som mina graviditeter aldrig varit såna mysiga som man som par ser framemot. Varit mest klabb även om inte bara såklart... Fast jag har ju njutit av dem ändå är ju inte det men är kanske så när man gör saker lite avigt.
Är så jädrans sugen på ett seriöst förhållande nu med. Nån att dela med. Inte så att älsklingen inte bryr sig men han är så jädrans mkt inne i sig själv jämt. Lyssnar inte...
Men är inte viktigast i mitt liv... Jag måste kämpa mig själv framåt, ta hand om mig själv. Nu känns det som att det är nu o tiden är knapp för att lägga grunden för resten av mitt liv. Några år har jag väl kvar att ha kul på :-) fast 40 låter väääldigt gammalt haha.

Nä nu närmar vi oss äntligen Malmö :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar