onsdag 10 april 2013

kalabaliken...

Helt slut efter denna dagen... o blev back i skolarbetet bara för det suck. blir tuffa tag imorgon :S
vårstädningen vad är det?? bortprioriterat iaf...

det har varit helt uttömmande med mellandottern idag... flera kg energi som gick åt där o till vilken nytta... var så grannen satte upp en lapp i trappan direkt :S
men har iaf fått pratat lite med hennes pojkvän o det kändes bra. det är ju en knepig sits alltihop o sådär o är väl lite avigt för honom med men när man bor ihop så blir man väl tvugna att slappna av lite... o han är snäll, inget ont i honom så länge. Imorgon ska de dock åka till hans hemtrakter i småland så kan vara välbehövligt med en paus känner jag... sen får vi nog planera om lite här för de verkar stanna ett tag... vare sig vi vill eller inte vare sig de vill eller inte...
 så där gick halva dagen till det...
hann med några timmar i skolan med, o en runda till affären o tvättat lite...

pratade med den personalen på fritids som jag verkligen gillar och som är så lätt att prata med. kändes skönt att lätta av sig lite, höra från en utomstående. känns lite dumt att lassa allt på henne men ändå...

fick brevet från sjukhuset idag med, även om det kom via omvägen hos barnens småsyskon, efternamnet ställer till det lite.
blir en heldag i malmö, sen blir det en runda till ner för att träffa narkosläkaren. en dag till hhbg för att göra en spirometri också. ska hinna med en runda till provtagning också.
sen ahr vi ju habläkaren som ska träffas o förhoppningsvis snart en tid till ortopedtekniska. fullt upp kan man säga...

imorgon e jag ledig blir att städa o handla lite till då. o skriva ett arbete som jag inte ens börjat på. jag kan inte påstå att jag haft varken ork eller tid att lägga 100% på detta så därför blev jag glad när mitt ena arbete rättades idag, det första som rättades och det var inte en anmärkning. bara bra o betyget A. Lite sporande även om ajg vet att det var det lättaste inlämningsarbetet och de andra når inte upp till den nivån men kändes bra ändå o lever på den kicken även om det inte är så märkvärdigt...

nä nu är det greys på tv... o ska hänga upp sista tvätten...

sen ska detta huvudet ta en välbehövlig vila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar