torsdag 25 april 2013

suga på den karamellen lite istället

så då har man genomgått kurs för manuella förflyttningar och för lyftlicense. träningsvärk i låren haha.
var faktiskt ganska trevligt o mestedels trevliga männsikor och alltid snappa man upp lite nytt...
är skönt känner mig bara säkrare o säkrare på arbetssituationer numer. När det gäller jobb så är det alltmer sällan jag känner att folk ska titta på mig och tycka att ajg är korkad eller någon man inte vill prata med. Är inte så att ajg är i centrum eller någon som babblar ihjäl mig men känner mig mer o mer bekväm och att jag också har saker att bidra med, att mina frågor är relevanta =)
jag smälter mer in är med de övriga och inte som förr bara för mig själv...
ja man blir ju äldre o klokare eller nåt...

i övrigt dödligt trött o vill bara spendera en dag i ensamhet i sängen hehe. inget avlopp har blivit rensat om man säger så...

men idag logga jag in på skolan o nu är läraren tillbaka och har hunnit rätta tre av mina fyra inlämningar. elelr ja en är ju redan rättad av vikarien och fick ju A. de tre arbetena hade också A i betyg :D känns så jädrans gött :D hon skrev dessutom att det var en ren fröjd att läsa mina arbeten =) på de tre fanns en liten kommentar som var en liiiten bagatell... Är verkligen glad. får hoppas att sista också är bra... synd jag bara fick b på mina prov men är nöjd ändå om man säger så...
Så imorgon ska jag börja ta itu med etik och människans livsvillkor. läst uppgifterna vi ska göra under tiden och det är ju mindre råplugg men mer jobb med uppgifternma än medicinkursen men ska bli kul =) hur jag nu ska hinna med det...

nä nu är det snart sängen, jobb imorgon igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar