lördag 6 april 2013

Nere i dalen

Återigen i en svacka. På besök i ensamma dalen där det är mest synd om mig o där jag är alldeles ensam. Trött på mig själv o mina tankar...
Skulle bara behöva andas lite... För mig själv utan tankar...
Fullt hemma... Sonens kompis ska sova över... Mellandottern o hennes pv ockuperar än en gång vardagsrummet... Skulle behöva prata med dem två, allvar... Struligt minst sagt... Älsklingen...

Upptagen månad... Nog löst två dagars problem iaf... Väntar minst två-tre tider till, låt det bli på bra dagar då det passar utan strul så jag kan sluta tänka på det...
Oroar mig för saker som sker i höst, försöker släppa göra det jag kan nu...
Inga 100% idag känner jag... Gör jobbet på auto..segt...

Fast ändå... Jag är duktig jag kommer ro saker i land, jag skiter inte i det o sticker... Saker löses efterhand... Jag har redan löst mycket i veckan...
Jag fixar det :-) jag o barnen.  
Nä tillbaks till jobb o akutare problem...

3 kommentarer:

  1. Jag tror på Dig och att Du kommer att fixa det, det är inte konstigt att du är trött så mycket som du har omkring dig! Läser din blogg varje dag, men är dålig på att kommentera. Jag har också mycket runt mig, men just nu är jag helt ensam en vecka och jag njuter av tystnaden och laddar batterierna! Kom ihåg att inget varar för evigt, inte ens våra bekymmer! Efter regn kommer solsken :) Hoppas Du mår bättre snart igen!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar :-) ja det är rätt skönt att kunna ladda upp batterierna ibland. Jag har ju varit med förr så man ska ju vara gammal o klok o egentligen veta att saker löser sig o ett tu tre så är man ute på andra sidan :-)hoppas det löser sig för dig med.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera