söndag 7 april 2013

Pepp pepp pepp

Försökt hålla ångan uppe idag. Positivt tänkande.   Funkar sådär...  Men jo saker börjar ju lätta lite o sorteras i mindre delar. Men jag är trött o irriterad på allt o alla. . Ingen rolig mamma men ungarna bara skrattar åt mitt surande så ingen större fara.   En weekend på ett hotell hade varit Nice men Dream on...
O så älsklingen... Bryr mig för mkt, för ledsen just nu...
Han kom igår o kändes som kvällen återigen blev fel.... Här varit sådär på sistone... Jag är ofta trött, varit massa sjuk..  går inte att vara själv här... Han upptagen med sina tankar o bekymmer...
Inte mkt romantik o mys.  
O när det väl börja arta sig igår var han tvungen att åka, hans inneboende var utelåst.   Sovit för lite...

Inte mkt som går som jag vill just nu men det reder sig o trots allt så går det mesta framåt...

Nä blir inte mkt vettigt nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar