torsdag 4 april 2013

lunkar på...

sovit dåligt inatt.
lite löjligt finns en person som både har med mitt jobb o skola o göra o på nåt vis triggar denna person igång något inom mig så jag blir så jädrans irriterad haha. o denna någon förföljde mig inatt i drömmarna... somna sent o vakna tidigt... segt men försöker jobba på med en av uppgifterna till skolan iaf. Lite svårt att få något gjort när man har två döttrar som avlöst varandra o bara pratat o pratat hehe, skönt man kan skylla på nåt :p
todolistan är kortare, skönt, ännu skönare när några punkter till försvinner.
var skönt att det inte var möte idag men hade å andra sidan velat få pratat om op o en del andra hängande trådar men de får väl hänga tills på tis.
fattar inte att så jädrans mycket saker kunde samla sig just nu men en sak i taget så ska det väl ordna sig efter hand på ett eller annat vis...
tror ajg stressar lite mkt inombords också, de sista dagarna har jag inte kunnat prata överhuvudtaget känns det som. så många ord som bara försvinner för mig o när jag väl får tag i nåt ord är det iaf fel. liknande men fel... barnen är taskiga o inte minsta hjälpsamma :p
idag ringde de från min hyresvärd o fråga varför jag satt in ett extrabelopp till dem o hyran hade inte kommit in... småstressigt. visa sig sen att hyran var på väg o att jag betalt en räkning fel att det lyckades med ocr numret var nog för att det ena var till kommunla bostadsbolaget o den andra till kommunen så som tur var var det ganska lättfixat. jag var ju inte helt alert när jag betala in dem om man säger så...

en timme till till jag ska hämta minstingen så bara att sätta fart. ledig imorgon med men då ska jag ner till malmö med minstingen så går halva dan... sen jobba fyra dagar. nog varit hemma för länge för det tar emot... semester, sommar, sol.... längtar... men ahr ju weekendresan att se framemot först =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar