tisdag 16 april 2013

jaha bara att välja

så vad ska jag göra nu?
göra skolarbetet, det sista denna kursen =) Hade HLR kurs idag så sen är det klart o nästa vecka börjar vi på nytt...
rensa vaskavloppet i badrummet
vårstäda klart mitt sovrum
finns säkert annat man kan städa med...

eller så kan man gå ut i solen o gå en lite extrarunda innan det är dags att hämta minstingen, kanske t.o.m sitta ute lite sent?
Hmm undra vad som känns mest lockande :p

Fick ringt sjukhuset i Malmö också och bekräfta att ajg fått brev o tider. Fråga om jag verkligen var tvungen att ta blodproverna på sjukhus o jo tydligen var det speciella prover som itne kan tas på vc så bara att åka in med minstingen till stan istället :S Trötta mig lite lite... men men då kan jag passa på att gå och hämta batterier till hennes hörapparater med.
fick tid till ortopedtekninska med men så klart måste jag ändra den tiden.

jag är så trött... helst om ajg hade bestämt helt själv hade jag gått o lagt mig o bara krupit ner under täcket igen...
Drömde knepigt inatt...

meningslöst inlägg skulle egentligen gjort ett annat, inte speciellt mycket roligare men ändå... kanske kommer senare när jag inte heller kommer till ro med pluggande...

vills hoppa, vill vara rik... vill strosa i solen, dricka kaffe på cafeer, åka på semester, sova i en drömsäng... vill vara några månader framåt i tiden...
måste försöka prata med mellandottern ikväll... ohållbart... allt...

Älsklingen fick ny lght igår o jag orka kanppt vara glad för honoms skull... känns som att allt som händer honom nu mer bara påminner om att vi inte har nån framtid alls tillsammans...
fast iofs skönt att de ska bo någon annanstans, inte bredvid mitt jobb... eller nära... Känns som jag bara kommer undvika stan sen, vill inte promenera in i dem precis... skönt att jag inte varit i deras lägenhet som de ska dela....
kan inte uppbåda nån entusiasm alls när vi pratar, han lessnar... kul avslut... not... hade varit bättre vi slutat innan när det var på topp ville inte minnas det på detta viset.

Nä skita i detta nu... ut i solen, äntligen vår =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar