torsdag 11 april 2013

bara pysslat med borrelia...

Aningens lugnare idag... Fått gjort arbetet och skickat in det idag... mest om borrelia så nu har jag lärt mig en massa nytt. skulle ju velat lägga lite längre tid på det men nu bli deet som det blir, ska ju bli godkänt på det med hoppas jag...
Lite trött av att mer eller mindre suttit framför datorn hela dagen men nu är det bara lite uppgifter i boken som ska göras o sista inlämningen gör ajg inte förrän vi gjort HLR utbildningen nästa vecka. sen är medicin kursen klar. tiden går kändes som jag nyss började o satt med denna tjocka boken o undra hur man skulle hinna med o nu har man avverkat i princip hela =) nästa blir etik och livsvillkor...  lite annat ämne om man säger så.

Mellandottern o svärsonen åkte till hans kompisar över helgen idag. skönt att ha vardagsrummet tillbaka =) och de behövde nog en liten paus härifrån med är ju inte drömsituation precis.

ja så mkt mer har inte hänt o inte hunnit tänka något större heller...

imorgon blir det jobb o se om jag hinner ringa ett par samtal med, om det finns nån lucka... tveksamt dock.

nu ska minstingen nattas o sen firar jag att jag har ett vardagsrum och att jag är klar med en uppgift till genom lite soffmys och en film. var ett tag sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar