söndag 28 april 2013

Dagarna går...

I fredags var jag så slut, sådär gråt trött bara. Sonen sov hos en kompis så var bara hem om när jag kommit hem från jobb för att hämta marknadspengar. Så tänkte ha en lugn kväll alldeles själv eftersom minstingen var lika trött som mig o stöp i säng. Men nä då. Mellandottern kom hem o strax efter kom älsklingen. O det slår ju aldrig fel att mitt mående smittar av sig för tänk om jag nån gång var den som behövde tröst... Är tydligen inte ok. Bråk o samtal omvartannat med dottern. Älsklingen mest sura för jag var så trött... Härligt... Verkligen...
Sov skit dåligt vakna tidigt o så inte på humör...
Lyckades iaf rensa avloppet innan jag skulle möta syster. har verkligen haft trevligt med henne, varken jag eller barnen ville släppa hem henne idag.
Blev en runda på marknaden. Hitta inte så mkt kul men ändå var pengarna slut när jag väl hitta en väska jag ville ha :-\ lagom liten runda blev det iaf.
Sen planera vi weekend trippen :-D blir bra...
Mys på kvällen men som vanligt är jag tråkigt trött men men.  
Idag sov barnen så klart länge bara för att vi skulle iväg. Minsti gen är minst lika slut som mig... Och förkyld...

Kom iaf hem till pappa till slut och fick städat, man kunde ju hållt på längre men det fick räcka och blev bra mkt bättre så pappa fick lite fräschare hemma o vi bättra på karma hehe. Var trevligt vi bjöd pappa på middag och lliten fika med. Barnen var snälla tills det närma sig slutet o ja o barnen börja tröttna :-P

Sen åkte vi hem o syster åkte hem... Sen var det meningen att jag skulle städa lite hemma, fixa räkningar o plugga haha jo säkert... Servera barnen pasta salladen som var kvar från igår, natta minstingen, förberedde inför morgondagen, en dusch o sen landa jag i soffan bara...

Jobb imorgon så strax dax att sova...

Känns lite lugnare nu, mesta avverkat... Lugnare vecka som väntar men inget latande på sofflocket för det...
Tisdag träffa narkosläkaren i Malmö, onsdag kommer vänner hit på lunch, tors plugga o skola, fre handla o städa o lämna minstingen i Malmö. Sen fyra jobbdagar, de sista på, förhoppningsvis, ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar